افتتاح یک باب کتابخانه در هفته کتاب و کتابخوانی 

افتتاح یک باب کتابخانه در هفته کتاب و کتابخوانی 

تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: امروز ۲۷ آبان هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی، کتابخانه ولایت کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) کهنوج از طریق برقراری ارتباط ویدئو کنفرانسی افتتاح شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به فعالان این حوزه، گفت: امروز ۲۷ آبان هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی، کتابخانه ولایت کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) کهنوج از طریق برقراری ارتباط ویدئو کنفرانسی افتتاح شد.


 

 





مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: تا پیش از این تعداد ۳۵ باب کتابخانه با مدیریت ۳۰ کتابدار اداره می شدند که امروز با افتتاح این کتابخانه ولایت، تعداد کتابخانه های کانون های مساجد جنوب کرمان به ۳۶ کتابخانه افزایش یافت.
 

 

 

 






وی یکی از اهداف رویداد ملی فهما را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برشمرد و افزود: در دومین رویداد ملی فهما، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی مورد توجه قرار دارد و بنابراین ما نیز در ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان کلیه تلاش خود را به کار می بریم تا این مهم به بهترین شکل ممکن محقق شود.

 

 

 

 




خوبی زاده ابراز کرد: هفته کتاب و کتابخوانی بهانه ای است تا فعالان و دوستداران حوزه کتاب تا با آمادگی بیشتر و طرح های جدید برای فعالیت در این عرصه تلاش کنند.


 

 

 

 

 





مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: اگر بخواهیم با توجه به شرایط کنونی نسل جوان را نسبت به کتابخوانی ترغیب و تشویق کنیم باید طرح و ایده های نو داشته باشیم چرا که امروز شاید برنامه های سنتی گذشته نتیجه مطلوبی در این حوزه داشته باشد پس لازم است که کانون ها طرح و ایده های نو را در دستور کار خود قرار دهند.








وی در خاتمه عنوان کرد: از آنجایی که تعدادی از کانون های مساجد این منطقه تاکنون در حوزه کتاب و کتابخوانی موفق بوده اند بنابراین سعی داریم با استفاده از ظرفیت این کانون ها برنامه های ترویج کتابخوانی را پیش ببریم.

پایان پیام/ 586